Coaching

Wij ondersteunen u in het bereiken en activeren van de juiste doelgroepen. Daarom bieden coaching aan waarmee we gericht aan uw vraagstuk kunnen werken.

 

Pakket 1: Compleet Basis

Optimale en flexibele ondersteuning, daar staan wij voor. Daarom bieden wij coaching aan. Allereerst pakket 1: een compleet basispakket met 10 consulten voor uw team. Eén consult duurt anderhalf uur. Dit pakket bevat daarmee ruim 15 uur aan coaching inclusief een gratis intakegesprek. Tijdens het intakegesprek brengen we in kaart welke vraagstukken u en uw team graag behandeld zouden willen zien. Hierdoor kunnen wij u een gedetailleerd inzicht geven in de verwachte tijdsinvestering. Staan er nog consulten open? Geen probleem! Na aanschaf van het pakket kunt u de coaching een jaar lang inplannen. Tijdens de consulten ondersteunen wij bij het segmenteren van de doelgroep en het aanscherpen van interventies.

  • Pakket met 10 consulten (1,5 uur per consult)
  • Ondersteuning bij doelgroepsegmentatie
  • In kaart brengen relevante stakeholders
  • Feedback op concept van interventie
  • Consulten zijn één jaar lang geldig
  • Inzicht in doelgroep en vervolgacties
  • Gratis intakegesprek

 

Pakket 2: Compleet Focus

Binnen dit ondersteuningspakket is het mogelijk om 50 uur aan coaching in te plannen. Hiermee kunt u consulten en strategiesessies inplannen en leveren wij input op tekstuele- en visuele middelen. Indien gewenst kunnen wij aanwezig zijn bij teamvergaderingen. Daarnaast bieden wij in dit pakket een interne social marketing training, waarbij wij u de fijne kneepjes van het social marketing vak leren. Zo kunt u zelf binnen uw team aan de slag. De coaching binnen dit pakket heeft als doel om uiteindelijk alle basics van social marketing zelf te kunnen managen en overdragen aan uw medewerkers. Wij blijven hierin wel collega’s op afstand; vragen en adviezen zijn na dit traject altijd mogelijk. 

  • Pakket inclusief 50 uur ondersteuning.
  • Social marketing training voor uw team.
  • 1x per twee weken check-in via Teams.
  • Segmentatie sessie met team.
  • Strategiesessie met team.
  • Mini pretest onder doelgroep.
  • Ondersteuning kan één jaar lang ingezet worden.
  • Intake, voortgangsgesprek en evaluatie.