Webinars

Webinar Doelgroepsegmentatie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe kan je ervoor zorgen dat nieuw gewenst gedrag aantrekkelijk is en ook op lange termijn vol te houden is? Daarvoor is het belangrijk om je doelgroep echt te begrijpen; wat houdt ons tegen om te veranderen en wat motiveert ons? Om daarachter te komen beginnen we na een korte intro over sociale marketing met Doelgroepsegmentatie. 

Een belangrijke boodschap die iedereen raakt, bestaat simpelweg niet!

In dit webinar

Leren wij jou hoe je sociale marketing kunt inzetten;
Leer jij te kijken door de ogen van de doelgroep;
Leren wij jou om binnen een doelgroep verder te segmenteren;
Waardoor jij weet waar de kansen liggen om je doelgroep te bereiken;
Kan jij gerichte acties uitzetten voor duurzame gedragsverandering;

Voor jouw maatschappelijke thema!
Gratis!

Voor wie?

Dit webinar is voor iedere professional die in zijn werk te maken heeft met een maatschappelijk of gedragsgerelateerd vraagstuk. Wij werken regelmatig samen met beleidsmakers, communicatieadviseurs, wijkregisseurs, bestuurders van stichtingen, sociale ondernemers en (sport)docenten.

Doe je mee op 5 juli of 6 september van 10.00 tot max. 11.00 uur?

Wie geeft het webinar?

Marketing, waarbij het gaat om het leveren van ‘waarde’, is een rode draad in mijn leven. De inzichten uit het sociale marketing onderzoek geven jou handvatten om de gewenste gedragsverandering bij de doelgroep te realiseren. Het begint met inzicht in de doelgroep.

In dit webinar vertel ik kort iets over sociale marketing en op welke manieren je je doelgroep kan segmenteren voor het bereiken van meer sociale impact!

Tot in het webinar!

Ida Kersseboom
Projectmanager W&I Group